Oferta

Obsługa księgowa

Prowadzenie ewidencji ryczałtowych

  1. Ewidencja podatku od towaru i usług
  2. Ewidencja środków trwałych
  3. Obsługa pracowników
  4. Rozliczenia z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych

Prowadzenie Książki Przychodów i Rozchodów

  1. Ewidencja kosztów i przychodów
  2. Ewidencja środków trwałych oraz wyposażenia
  3. Ewidencja podatku od towaru i usług
  4. Obsługa pracowników, rozliczenia właścicieli
  5. Rozliczenia z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych

Prowadzenie Ksiąg Handlowych

  1. Księgi główne i pomocnicze
  2. Ewidencja środków trwałych oraz wyposażenia
  3. Ewidencja podatku od towaru i usług
  4. Obsługa pracowników, rozliczenia właścicieli
  5. Sporządzanie raportów
  6. Rozliczenia z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych

Obsługa kadrowo - płacowa

  1. Listy płac
  2. Pasy wynagrodzeń
  3. Imienne raporty osób ubezpieczonych (RMUA)
  4. Deklaracje ZUS
  5. Przekazywanie drogą elektroniczną dokumentów ZUS
  6. Pomoc w organizacji szkoleń BHP
  7. Nadzór nad dokumentacją kadrową
  8. W tym przygotowanie akt pracowników nowozatrudnionych

Stała obsługa prawna

  1. Analiza sytuacji prawnej przedsiębiorstwa,
  2. Sporządzanie projektów umów i uchwał oraz wniosków o rejestrację w KRS spraw korporacyjnych,
  3. Udział w spotkaniach i naradach w celu rozwiązania bieżących problemów klienta,
  4. Wdrażanie systemu zabezpieczeń wierzytelności - przy sprzedaży z odroczonym terminem płatności (kredyt kupiecki),
  5. Nadzór nad przebiegiem negocjacji handlowych - opiniowane umów,
  6. Inicjowanie polubownego załatwiania sporów,
  7. Windykacja należności,
  8. Sporządzenia porozumień i ugod oraz nadzór nad ich realizacją,
  9. Przygotowywanie pism i opinii prawnych,
  10. Pomoc prawna z zakresu prawa cywilnego, handlowego, pracy i ubezpieczeń społecznych, administracyjnego oraz zamówień publicznych,




Promocja

Zlecając teraz obsługę swojej firmy możesz skorzystać:

  1. z rabatu w cenie usługi za pierwszy miesiąc jej świadczenia przez Biuro Rachunkowe Benefit


    20%
    rabatu za wykonanie usługi


  2. bezpłatnej porady prawnej, świadczonej przez prawnika specjalistę z zakresu prawa gospodarczego, związanej z prowadzoną przez Państwa działalnością gospodarczą (jednorazowo)
BENEFIT - Biuro Rachunkowe 26 600 Radom, ul.Wernera 5 lok. 35, tel. 663 18 55 72, e-mail:benefit.br@gmail.com

prawnik radom, obsługa księgowa radom, dofinansowania mazowieckie